Mogen Nederlands sprekende Belgen ook meedoen?

Is this an open tournament or is only for Dutch players?

Tot dusver hebben zich tien spelers geregistreerd.
ik hoopte eerst de zestien te halen maar denk nu dat twaalf misschien realistischer is.
Ik wil tot vrijdag 24 april wachten tot die twaalf; lukt dat niet dan starten ww gewoon met tien (misschien dat ik het tournooi dan iets aanpas, bv door twee tafels van drie en een van vier te maken. We zullen zien.

Nummer 11 bij deze aangemeld. Ik wil mijn schoonmoeder lateb zien dat haar schoonzoon toch wel wat in zijn mars heeft 🤣🤣

Omdat het aantal spelers nog steeds langzaam groeit, gaan we mogelijk toch de 16 spelers halen. Ondanks de aankonding vandaag te starten, lijkt het leuker te wachten tot er daadwerkelijk 16 zijn.

Hi allemaal! Heb me net aangemeld maar zie dat er al 16 spelers zijn....

Ik kan nog een paar online vrienden vragen zich aan te melden, zodat we de 20 halen, dat een optie?

Ik doe graag mee! Leuk als het lukt.

Hallo Wenne en Lodon, als ik het spelers aantal wilde vergroten moest ik meteen van 16 naar 28 springen. Dat lijkt wat teveel. Mocht ik een nieuw NK hosten, dan zal ik jullie als eerste uitnodigen.

Jammer maar begrijpelijk! Ben er graag bij de volgende keer. Succes all!

Although I really like to play against our friends from outside The Netherlands, I think this Dutch championship was originally meant for Dutch players. What will we do in the future? Keep it like this or admit only people from The Netherlands?
                Please comment.

a month later

Starten we binnenkort met de volgende stage Alf?

8 days later

Rob51
                    Beste allen,

Rob51 vroeg wanneer de volgende stage van dit tournooi start.
                    Ik heb daar even over nagedacht en besloten geen volgende stage te doen.
                    Voor sommigen een teleurstelling, voor anderen wellicht een opluchting.
                    Er zijn twee redenen om geen volgende stage te doen. Ten eerste lijken er enkele niet-nederlanders mee te doen. An sich geen probleem, maar ja, dit zou het NK moeten zijn. Ten tweede en samenhangend met het eerste punt: de niet-nederlanders lijken in een andere tijdzone te zitten. Dat maakt dat de games (erg) lang duren.

Natuurlijk heeft dit tournooi wat opgeleverd: niet alleen een fraaie buitenlandse winnaar :-) en verdiept spelinzicht maar ik zag ook prive-games ontstaan tussen de deelnemers, die elkaar via dit NK vonden. Zo speel ik met enkele van jullie nu in wat games, begrijp ik dat anderen dat ook doen en als de Corona-crisis voorbij is staan er zelfs fysieke home-games op het programma. Los van de uitslag van die games, lijkt mij dat winst.
                    Dank voor jullie deelname.

Groet,
                    alf24036

p.s. Ik laat het tournooi nog even openstaan, mocht iemand de deelnemerslijst willen gebrukken om een invitation based NK te organiseren.

Write a Reply...