We zitten vol. Iedereen succes gewenst!
We're good to go. Have fun everyone
Nous sommes complets! Bonne chance à tous
ik ben bezig met het organiseren van toernooien voor Nederlands sprekende spelers uit de Europese tijdzone. Ik ben benieuwd wie van jullie voldoet aan beide criteria. Dan kan ik jullie uitnodigen. Hello, for non Dutch speaking players: I am looking for Dutch speaking players for future Dutch speaking tournaments. So just to let you know.
Rob51 mij mag je ook mee rekenen!
Rob51 en dodo2nd, Douwe en ThonosP zijn ook Nederlandstalig
Rob51
Rob51 Ik ben Duitsers, maar ik woon vlak bij Aken en kan probeeren Nederlands te praten...
Naast mijzelf sowieso Alibengoeroe, Clonefish. Dan Y3ll3R, Tonzarelli, Alessannr. Meer weet ik er niet
Dank je, dat zijn er al aardig wat
Cleveman, je voldoet aan de criteria al is je Nederlands wat gebrekkig zo te zien ;-)
Ik heb nu een lijst van 16 Nederlands sprekende personen uit de Europese tijdzone. Mooi aantal voor een toekomstig toernooi.
Ik ben Amerikaans, maar ik spreek en beetje Nederlands en vloeiend Duits. In 1996, heb 5 manden in Groningen gestudiert. Maar ik woon in een amerkaanse tijdzone.
Hey GreyShade. Sorry, maar tijdzones zijn belangrijk voor een snellere voortgang. Het Nederlands kampioenschap duurt eindeloos veel langer omdat er mensen uit de andere kant van de wereld meedoen. Maar leuk dat je in Groningen hebt gestudeerd. Maar er zijn genoeg toernooien. Ik heb ook nog geen concrete plannen maar wilde alvast een overzicht maken. Je begrijpt ik type een extra lang bericht voor jou omdat je Nederlands niet zo goed is;-).
haha, geen probleem.
Een publiek toernooi maken daar moet TTA je superpowers voor geven. Op jezelf kan het niet, dan kan je alleen prive toernooien organiseren
1e ronde is bijna af. Als niemand bezwaar heeft, gaat fase 2 direct in als 1 voorbij is
Ronde 2 zit er op. De grote winnaar is Cleveman!
Ronde 3 start zsm, wordt weer een normale ronde met 5 partijen per speler
Deze ronde, de punten zijn 20-6-3-0 en -2 als je uitstapt. Dus het enige dat telt is winnen!